Voor je retail vastgoed ben je op zoek naar een professioneel team wat alle facilitaire processen uit handen kan nemen. Je wilt een representatieve en schone omgeving, waar klanten veilig kunnen winkelen en problemen zoals een defecte lift snel worden opgelost.
Met winkeldiefstal en winkelcriminaliteit gaat jaarlijks veel omzet verloren. Artikelbeveiliging, hardtags, beveiligingslabels en detectiepoortjes lossen het probleem deels op. Vaak werkt alleen de aanwezigheid van retail beveiligers al preventief.
Onze winkelsurveillanten zijn vriendelijk, klantgericht en communicatief vaardig. Zij zijn scherp, herkennen verdachte situaties, voorkomen winkeldiefstal en grijpen in bij ongeregeldheden. Met hun aanwezigheid en optreden versterken ze het gevoel van veiligheid bij het winkelend publiek.
Online, in jouw afgeschermde klantomgeving, vind je alle informatie. Of er iets is voorgevallen, hoe er is gehandeld, welke beveiligers waren ter plekke. We analyseren incidenten en geven advies over hoe deze in de toekomst zijn te voorkomen. Genomen maatregelen worden geëvalueerd in een continue proces om veiligheid te vergroten. In een periodiek managementrapport staat alle informatie nog eens overzichtelijk bij elkaar.
Beveiligingstechnieken helpen om risico’s terug te dringen en beheersbaar te maken. Op basis van het beveiligingsplan en het risicoprofiel van jouw organisatie, adviseren wij een uitgebalanceerde mix aan beveiligingssystemen, zoals inbraaksignalering, cameratoezicht en video-observatie en toegangscontrole. De inzet van technieken, in combinatie met één of meerdere beveiligers, zal calamiteiten tijdig signaleren en incidenten voorkomen. Zonder dat dit teveel ingrijpt op de dagelijkse routine van de mensen die gewoon willen doorgaan met wat ze willen doen. Maar wel veilig!
Een schone shopomgeving is cruciaal voor de beleving van klanten. Daarom heb je graag controle over dit belangrijke onderdeel van facilitaire dienstverlening.
Wij begrijpen dit. Daarom kun je bij ons precies zien wat er gebeurt, wanneer én door wie. Alle activiteiten, werkschema’s, schoonmaakrondes en de medewerkers van jouw team staan in jouw RD Multiservices portaal. Hier kun je eenvoudig veranderde wensen, aanpassingen of aanvullingen in de werkzaamheden aangeven en opmerkingen plaatsen.
Zo maken onze schoonmakers al 20 jaar mensen blij. Boek een consult en we bekijken vrijblijvend samen hoe we jouw pand schoner krijgen.
Ondanks intensief gebruik blijven met geavanceerde reinigingsmachines ramen, gevels, vloeren, tapijt, wanden en plafonds er toch mooi en netjes verzorgd uit zien.
Behoud de waarde van het gebouw en voorkom vroegtijdige vervanging met professionele glas- en gevelreiniging. Harde vloeren kunnen wij in de was zetten of juist strippen en daarmee de was verwijderen. Tapijt reinigen we diep en duurzaam door middel van shamponeren. Het reinigen van wanden en plafonds is afhankelijk van de specifieke constructie en de materialen. Voor de ‘moeilijke hoekjes’ bij hoge plafonds werken wij met hoogwerkers.
De technische huismeester is verantwoordelijk voor het optimaal laten functioneren van alle technische installaties in het gebouw. Hij is de handyman die zich bezighoudt met het verrichten van kleine, voorkomende werkzaamheden zoals reparaties, onderhoud, keuringen en inspecties. Ook voert de huismeester montagewerkzaamheden uit en is bekwaam in machinale bewerkingen. Bij het verhelpen van storingen en het uitvoeren van noodreparaties kan de huismeester snel en efficiënt handelen.
De technische huismeester stuurt bij grotere projecten of verbouwingen de servicemonteurs en aannemers aan en rapporteert over de voortgang en eventuele bevindingen.
De groene omlijsting van jouw gebouw zet de toon en zorgt nog voor je binnen bent voor de gewenste beleving en uitstraling. Zelfs een rotstuin en het meest minimalistische groen vragen zorg en aandacht.
De hovenier maakt een overzicht van de werkzaamheden, zodat er inzicht is in het periodiek onderhoud. Mesten, snoeien, schoffelen, grasmaaien, verpotten, winterklaar maken, zout strooien en sneeuwvrij houden van entree en paden. De hovenier herkent ziektes, plagen en zorgt dat de tuin er in elk seizoen netjes bij ligt.
Vul het formulier op onze website in en wij zullen binnen 24 uur contact met u opnemen om eventuele aanvullende vragen te stellen.
om jouw object te scannen en maken vrijblijvend een service plan om jouw facilitaire zaken structureel te verbeteren.
die ervoor gaat zorgen dat de alledaagse processen in jouw gebouw zo soepel mogelijk verlopen. Je krijgt realtime inzicht en controle.
Via het RD Klantportaal heb je 24/7 inzicht in de werkzaamheden, planning, kosten en bijzonderheden in en rondom het gebouw. Je eigen RD Dashboard houd je up to date en maakt het eenvoudig te communiceren met je eigen team. Zo zit je kort op de bal
Dashboard: Alle informatie in één scherm en één oogopslag te overzien.
Planning: Overzicht van de preventieve en correctieve werkzaamheden: wie doet wat en wanneer.
Inzicht: Volledige transparantie in alle managementinformatie die je nodig hebt om goed te kunnen sturen. Afspraken, werkzaamheden, uren en meer.
Logboek: Verslag van de verrichte werkzaamheden binnen een object, meldingen, klachten, feedback en service requests.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500.
Ja, alle beveiligers van RD Security zijn gecertificeerd en in het bezit van de vereiste beveiligingsdiploma's.
We streven ernaar om elk object met een vaste schoonmaakmedewerker te bemannen, zodat u altijd een bekend gezicht heeft dat de schoonmaak voor u verricht. Als uw vaste schoonmaak medewerker afwezig is vanwege ziekte of verlof, zal hij of zij vervangen worden door een andere medewerker van ons bedrijf. Mocht dit gebeuren, dan zullen we u hiervan op de hoogte brengen.
Ja, wij doen ook alleen onderhoud van tuinen. Mocht je na de aanleg van je tuin hulp nodig hebben bij eenmalig of periodiek onderhoud van je droomtuin dan kun je ons daar ook voor inschakelen.
Nee, Er zijn geen maandelijkse kosten vereist, maar wij raden u wel aan om gebruik te maken van onze "full care" pakket. Dit bevat ondersteuning op afstand, toegang tot opgenomen beelden, camera reiniging en meer
Wij hanteren geen vaste prijzen, aangezien elk object anders is. Daarom komen we altijd eerst langs om de werkzaamheden te bekijken voordat we een offerte op maat aanbieden. Zo kunnen we ervoor zorgen dat de offerte accuraat is en aansluit bij de behoeften van de klant. Als u nog vragen heeft over hoe we een offerte op maat opstellen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
We geven een jaar lang garantie op de beplanting mits je de planten voldoende zorg hebt gegeven met water en voeding. Mocht er na de klus binnen een paar maanden een tegel inzakken, of een plank kromtrekken, komen we dit uiteraard herstellen.