Voor je werkomgeving ben je op zoek naar een professioneel team wat alle facilitaire processen uit handen kan nemen. Je wilt een schone werkomgeving, waar mensen warm ontvangen worden, een gezonde lunch krijgen en problemen zoals een defecte lift snel worden opgelost.
Het is iedereens nachtmerrie: een schoonmaker die even langskomt om de prullenbakken te legen en half werk levert. Je hebt geen inzicht in wat er gebeurt en dus geen controle.
Wij begrijpen dit. Daarom kun je bij ons precies zien wat er gebeurt, wanneer én door wie. Alle activiteiten, werkschema’s, schoonmaakrondes en de medewerkers van jouw team staan in jouw RD Multiservices portaal. Hier kun je eenvoudig veranderde wensen, aanpassingen of aanvullingen in de werkzaamheden aangeven en opmerkingen plaatsen.
Zo maken onze schoonmakers al 20 jaar mensen blij. Boek een consult en we bekijken vrijblijvend samen hoe we jouw pand schoner krijgen.
Behoud de waarde van het bedrijfspand en voorkom vroegtijdige vervanging met professionele glas- en gevelreiniging. Gevels en kozijnen worden aangetast door hardnekkige aanslag ten gevolge van regen, wind en vorst, maar ook de aanwezigheid van algen en mossen. Daarom hoort periodiek reinigen bij duurzaam, preventief onderhoud. Vraag een vrijblijvende inventarisatie aan om samen te bekijken waar jouw preventieve onderhoud nog beter kan.
Zorg voor je personeel en bied hen gezond en gevarieerd eten. Zo verbetert hun concentratie, productiviteit én humeur. Bovendien vermindert ziekteverzuim. Onze chefkoks koken elke dag een lekkere maaltijd met eerlijke ingrediënten: vers, seizoensgebonden en lokaal. Op verzoek ook vegetarisch en glutenvrij.
Het kantinebeheer van Multiservices is all inclusive van inkoop, voorraadbeheer en bereiding tot de eventuele verkoop en schoonmaak.
Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk! Onze mensen, of dit nu de beveiliger, de receptioniste, de gastheer of -vrouw is, zijn zich er van bewust dat zij het visitekaartje zijn van jouw organisatie. Onze mensen zijn representatief, behulpzaam en communicatief vaardig. Als aanspreekpunt van het bedrijf, zorgen zij voor een persoonlijke, professionele en positieve uitstraling. Je bezoek en personeel krijgen een goede indruk van jouw bedrijf.
De huismeester monitort de staat van het pand, signaleert en meldt gebreken, regelt en coördineert het noodzakelijke onderhoud. Preventief en correctief. Binnen en buiten. De huismeester heeft een spilfunctie in kantoren. Spreidt met een meerjarenplanning de werkzaamheden, maakt kosten inzichtelijk en beheersbaar.
De groene omlijsting van jouw gebouw zet de toon en zorgt nog voor je binnen bent voor de gewenste beleving en uitstraling. Zelfs een rotstuin en het meest minimalistische groen vragen zorg en aandacht.
De hovenier maakt een overzicht van de werkzaamheden, zodat er inzicht is in het periodiek onderhoud. Mesten, snoeien, schoffelen, grasmaaien, verpotten, winterklaar maken, zout strooien en sneeuwvrij houden van entree en paden. De hovenier herkent ziektes, plagen en zorgt dat de tuin er in elk seizoen netjes bij ligt.
Vul het formulier op onze website in en wij zullen binnen 24 uur contact met u opnemen om eventuele aanvullende vragen te stellen.
om jouw object te scannen en maken vrijblijvend een service plan om jouw facilitaire zaken structureel te verbeteren.
die ervoor gaat zorgen dat de alledaagse processen in jouw gebouw zo soepel mogelijk verlopen. Je krijgt realtime inzicht en controle.
Via het RD Klantportaal heb je 24/7 inzicht in de werkzaamheden, planning, kosten en bijzonderheden in en rondom het gebouw. Je eigen RD Dashboard houd je up to date en maakt het eenvoudig te communiceren met je eigen team. Zo zit je kort op de bal
Dashboard: Alle informatie in één scherm en één oogopslag te overzien.
Planning: Overzicht van de preventieve en correctieve werkzaamheden: wie doet wat en wanneer.
Inzicht: Volledige transparantie in alle managementinformatie die je nodig hebt om goed te kunnen sturen. Afspraken, werkzaamheden, uren en meer.
Logboek: Verslag van de verrichte werkzaamheden binnen een object, meldingen, klachten, feedback en service requests.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500.
Na de inventarisatieafspraak kunnen we direct een eerste schatting aan u verstrekken. Als u een gespecificeerde offerte wilt ontvangen, hebben we echter meer tijd nodig. U kunt deze binnen vijf werkdagen van ons verwachten.
Ja, wij bieden een ruime keuze aan vegetarische, gluten- en lactosevrije en halal buffetpakketten in ons assortiment. Als u specifieke dieetwensen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij denken graag met u mee om uw wensen te vervullen.
We geven een jaar lang garantie op de beplanting mits je de planten voldoende zorg hebt gegeven met water en voeding. Mocht er na de klus binnen een paar maanden een tegel inzakken, of een plank kromtrekken, komen we dit uiteraard herstellen.
We streven ernaar om elk object met een vaste schoonmaakmedewerker te bemannen, zodat u altijd een bekend gezicht heeft dat de schoonmaak voor u verricht. Als uw vaste schoonmaak medewerker afwezig is vanwege ziekte of verlof, zal hij of zij vervangen worden door een andere medewerker van ons bedrijf. Mocht dit gebeuren, dan zullen we u hiervan op de hoogte brengen.
Ja, u kunt al onze menu's naar uw wensen aanpassen. Wij bereiden alles dagvers in onze eigen keuken, waardoor we erg flexibel zijn. Als u specifieke wensen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen om dit te bespreken.
Ja, wij doen ook alleen onderhoud van tuinen. Mocht je na de aanleg van je tuin hulp nodig hebben bij eenmalig of periodiek onderhoud van je droomtuin dan kun je ons daar ook voor inschakelen.