Housekeeping

Onze housekeeping en schoonmaak diensten zorgen ervoor dat uw hotel er altijd netjes en verzorgd uitziet. Onze professionele en getrainde medewerkers zorgen voor een grondige en efficiënte schoonmaak van al uw openbare ruimtes, kamers en suites. We gebruiken de nieuwste technologieën en milieuvriendelijke producten om een hoge standaard van hygiëne te garanderen.

Onze housekeeping diensten omvatten regelmatige inspecties van de kamers en suites, wisseling van beddengoed en handdoeken, en het aanvullen van voorzieningen. Onze schoonmaakdiensten omvatten grondige reiniging van de badkamers, stofzuigen en dweilen van de vloeren, en het schoonmaken van ramen en glaswerk.

Wij bieden ook speciale schoonmaakdiensten voor speciale gelegenheden, zoals evenementen en conferenties. Onze medewerkers werken discreet en efficiënt om ervoor te zorgen dat uw hotel er altijd uitnodigend en gastvrij uitziet.

Hotel Housekeeping

Glas- & gevelreiniging

Behoud de waarde van het hotel en voorkom vroegtijdige vervanging met professionele glas- en gevelreiniging. Gevels en kozijnen worden aangetast door hardnekkige aanslag ten gevolge van regen, wind en vorst, maar ook de aanwezigheid van algen en mossen. Daarom hoort periodiek reinigen bij duurzaam, preventief onderhoud. Vraag een vrijblijvende inventarisatie aan om samen te bekijken waar jouw preventieve onderhoud nog beter kan.

Glas- & gevelreiniging
Offerte aanvragen

Receptiediensten

Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk! Onze mensen, of dit nu de beveiliger, de receptioniste, de gastheer of -vrouw is, zijn zich er van bewust dat zij het visitekaartje zijn van jouw organisatie. Onze mensen zijn representatief, behulpzaam en communicatief vaardig. Als aanspreekpunt van het bedrijf, zorgen zij voor een persoonlijke, professionele en positieve uitstraling. Je bezoek en personeel krijgen een goede indruk van jouw bedrijf.

Receptiediensten

Café Restaurant beheer

Onze team van ervaren en getrainde medewerkers zorgt ervoor dat uw gasten een onvergetelijke culinaire ervaring hebben. Onze diensten omvatten het ontwerpen van een unieke menukaart, het selecteren van de juiste wijnen en dranken, en het aanstellen van een team van professionele koks en bedieningsmedewerkers. Onze medewerkers zijn gekwalificeerd en getraind om de hoogste standaard van service te bieden en de gasten te adviseren over de beste keuzes.

Onze beheerdiensten zijn beschikbaar voor hotels van alle groottes en specifieke behoeften. Wij werken samen met een team van voedingsdeskundigen om ervoor te zorgen dat onze menu's aan de laatste voedingsrichtlijnen voldoen.

Onze medewerkers zorgen ervoor dat uw gasten een onvergetelijke culinaire ervaring hebben en uw hotel een gastvrije sfeer heeft.

Cafe Restaurant Beheer
Offerte aanvragen

Hovenier

De groene omlijsting van jouw hotel zet de toon en zorgt nog voor je binnen bent voor de gewenste beleving en uitstraling. Zelfs een rotstuin en het meest minimalistische groen vragen zorg en aandacht.

De hovenier maakt een overzicht van de werkzaamheden, zodat er inzicht is in het periodiek onderhoud. Mesten, snoeien, schoffelen, grasmaaien, verpotten, winterklaar maken, zout strooien en sneeuwvrij houden van entree en paden. De hovenier herkent ziektes, plagen en zorgt dat de tuin er in elk seizoen netjes bij ligt.

Hoveniers

Huismeester

De huismeester monitort de staat van het pand, signaleert en meldt gebreken, regelt en coördineert het noodzakelijke onderhoud. Preventief en correctief. Binnen en buiten. De huismeester heeft een spilfunctie in hotels. Spreidt met een meerjarenplanning de werkzaamheden, maakt kosten inzichtelijk en beheersbaar.

Huismeesters
Offerte aanvragen

Profiteren van professionele
Facility Services

Plan een gesprek

Vul het formulier op onze website in en wij zullen binnen 24 uur contact met u opnemen om eventuele aanvullende vragen te stellen.

Wij komen langs

om jouw object te scannen en maken vrijblijvend een service plan om jouw facilitaire zaken structureel te verbeteren.

Wij leveren een team

die ervoor gaat zorgen dat de alledaagse processen in jouw gebouw zo soepel mogelijk verlopen. Je krijgt realtime inzicht en controle.

Meer over RDOfferte aanvragen

De zekerheid dat het goed zit

Via het RD Klantportaal heb je 24/7 inzicht in de werkzaamheden, planning, kosten en bijzonderheden in en rondom het gebouw. Je eigen RD Dashboard houd je up to date en maakt het eenvoudig te communiceren met je eigen team. Zo zit je kort op de bal

Dashboard: Alle informatie in één scherm en één oogopslag te overzien.

Planning: Overzicht van de preventieve en correctieve werkzaamheden: wie doet wat en wanneer.

Inzicht: Volledige transparantie in alle managementinformatie die je nodig hebt om goed te kunnen sturen. Afspraken, werkzaamheden, uren en meer.

Logboek: Verslag van de verrichte werkzaamheden binnen een object, meldingen, klachten, feedback en service requests.

Lees verder

Waarom RD Multiservices
een slimme keuze is

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500.

Plan een gesprek

Veelgestelde vragen

Hoe snel kan ik een offerte verwachten?

Na de inventarisatieafspraak kunnen we direct een eerste schatting aan u verstrekken. Als u een gespecificeerde offerte wilt ontvangen, hebben we echter meer tijd nodig. U kunt deze binnen vijf werkdagen van ons verwachten.

Kan ik de menu's naar eigen wens aanpassen?

Ja, u kunt al onze menu's naar uw wensen aanpassen. Wij bereiden alles dagvers in onze eigen keuken, waardoor we erg flexibel zijn. Als u specifieke wensen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen om dit te bespreken.

Welke soorten garanties bieden jullie?

We geven een jaar lang garantie op de beplanting mits je de planten voldoende zorg hebt gegeven met water en voeding. Mocht er na de klus binnen een paar maanden een tegel inzakken, of een plank kromtrekken, komen we dit uiteraard herstellen.

Werken jullie met een vaste team?

We streven ernaar om elk object met een vaste team te bemannen, zodat u altijd een bekend gezicht heeft dat de schoonmaak voor u verricht. Als uw vaste schoonmaak medewerker afwezig is vanwege ziekte of verlof, zal hij of zij vervangen worden door een andere medewerker van ons bedrijf. Mocht dit gebeuren, dan zullen we u hiervan op de hoogte brengen.


Zijn er genoeg opties in vegetarische, gluten- en lactosevrije
en halal buffetpakketten?

Ja, wij bieden een ruime keuze aan vegetarische, gluten- en lactosevrije en halal buffetpakketten in ons assortiment. Als u specifieke dieetwensen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij denken graag met u mee om uw wensen te vervullen.

Doen jullie ook periodiek onderhoud van tuinen?

Ja, wij doen ook alleen onderhoud van tuinen. Mocht je na de aanleg van je tuin hulp nodig hebben bij eenmalig of periodiek onderhoud van je droomtuin dan kun je ons daar ook voor inschakelen.