Over RD

Voor je zorgomgeving ben je op zoek naar een professioneel team wat alle facilitaire processen uit handen kan nemen. Je wilt een hygiënische en schone omgeving, waar clienten en patiënten warm ontvangen worden, een gezonde lunch krijgen en problemen zoals een defecte lift snel worden opgelost.
Bij RD Multiservices vind je al deze mensen op één plek. Hierdoor hoef je niet meer de verschillende diensten op elkaar af te stemmen en communiceer je met jouw facilitaire team via het RD Klantportaal. Hier vind je ook de planning, verrichtte taken en meer. Zo maken wij jouw werk makkelijker.
Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk! Onze mensen, of dit nu de beveiliger, de receptioniste, de gastheer of -vrouw is, zijn zich er van bewust dat zij het visitekaartje zijn van jouw organisatie. Onze mensen zijn representatief, behulpzaam en communicatief vaardig. Als aanspreekpunt van het bedrijf, zorgen zij voor een persoonlijke, professionele en positieve uitstraling. Je bezoek en personeel krijgen een goede indruk van jouw bedrijf.
De huismeester is absoluut een spilfunctie. Iemand met een scherp oog die ziet wat er nodig is en tegelijkertijd grip houdt op de kosten. De persoon in huis waarop je kunt bouwen, die de zaken oplost nog voor ze de kans krijgen uit te groeien tot een probleem.
De huismeester signaleert en meldt gebreken, coördineert het onderhoud binnen en rondom het pand. Hij of zij zorgt ervoor dat ook de techniek optimaal functioneert. Onze huismeester is de handyman die kleine werkzaamheden zelf verricht en bij meer specialistisch werk of een verbouwing de servicemonteur en aannemer aanstuurt. Bij verhuizing en in gebruik name van nieuwbouw zorgt de huismeester dat alles op rolletjes loopt en het nieuwe pand er spik en span uit ziet.
Onder de verantwoordelijkheden vallen verder de openings- en sluitrondes, toezicht houden op de veiligheid, de naleving van gedragsregels en voorschriften, het weren van onbevoegden en het wijzen op foutparkeren, het oproepen van nooddiensten, ontvangen en aansturen van leveranciers en het nauw samenwerken met de facilitaire dienst. Een allround functie die naar wens en behoefte kan worden ingevuld.
Het is iedereens nachtmerrie: een schoonmaker die even langskomt om de prullenbakken te legen en half werk levert. Je hebt geen inzicht in wat er gebeurt en dus geen controle.
Wij begrijpen dit. Daarom kun je bij ons precies zien wat er gebeurt, wanneer én door wie. Alle activiteiten, werkschema’s, schoonmaakrondes en de medewerkers van jouw team staan in jouw RD Multiservices portaal. Hier kun je eenvoudig veranderde wensen, aanpassingen of aanvullingen in de werkzaamheden aangeven en opmerkingen plaatsen.
Zo maken onze schoonmakers al 20 jaar mensen blij. Boek een consult en we bekijken vrijblijvend samen hoe we jouw pand schoner krijgen.
Behoud de waarde van het bedrijfspand en voorkom vroegtijdige vervanging met professionele glas- en gevelreiniging. Gevels en kozijnen worden aangetast door hardnekkige aanslag ten gevolge van regen, wind en vorst, maar ook de aanwezigheid van algen en mossen. Daarom hoort periodiek reinigen bij duurzaam, preventief onderhoud. Vraag een vrijblijvende inventarisatie aan om samen te bekijken waar jouw preventieve onderhoud nog beter kan.
Zorg voor je personeel en bied hen gezond en gevarieerd eten. Zo verbetert hun concentratie, productiviteit én humeur. Bovendien vermindert ziekteverzuim. Onze chefkoks koken elke dag een lekkere maaltijd met eerlijke ingrediënten: vers, seizoensgebonden en lokaal. Op verzoek ook vegetarisch en glutenvrij.
Het kantinebeheer van Multiservices is all inclusive van inkoop, voorraadbeheer en bereiding tot de eventuele verkoop en schoonmaak.
De groene omlijsting van jouw gebouw zet de toon en zorgt nog voor je binnen bent voor de gewenste beleving en uitstraling. Zelfs een rotstuin en het meest minimalistische groen vragen zorg en aandacht.
De hovenier maakt een overzicht van de werkzaamheden, zodat er inzicht is in het periodiek onderhoud. Mesten, snoeien, schoffelen, grasmaaien, verpotten, winterklaar maken, zout strooien en sneeuwvrij houden van entree en paden. De hovenier herkent ziektes, plagen en zorgt dat de tuin er in elk seizoen netjes bij ligt.
door een plekje in onze kalender te reserveren. Als je interesse hebt in ons aanbod, kunnen we een fysieke afspraak maken.
om jouw gebouw te scannen en maken vrijblijvend een service plan om jouw facilitaire zaken structureel te verbeteren.
die ervoor gaat zorgen dat de alledaagse processen in jouw gebouw zo soepel mogelijk verlopen. Je krijgt realtime inzicht en controle.
Branding & webdesign by Purple Carrot Creatives
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie | Looptijd | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.