Voor je zorgomgeving ben je op zoek naar een professioneel team wat alle facilitaire processen uit handen kan nemen. Je wilt een hygiënische en schone omgeving, waar clienten en patiënten warm ontvangen worden, een gezonde lunch krijgen en problemen zoals een defecte lift snel worden opgelost.
Reiniging en desinfectie binnen de medische sector zijn cruciaal om de gezondheid en veiligheid van patiënten en medewerkers te waarborgen. Deze diensten omvatten grondige reiniging en desinfectie van medische faciliteiten en apparatuur om de verspreiding van schadelijke bacteriën en virussen te voorkomen.
Onze desinfectiediensten zijn gericht op het doden van micro-organismen en het verminderen van de transmissie van infecties. Onze schoonmakers gebruiken specifieke desinfectieproducten en methodes die zijn goedgekeurd voor gebruik in zorginstellingen.
Wij werken volgens de hoogste hygiënenormen en gebruiken milieuvriendelijke producten. Onze schoonmaak- en desinfectiediensten kunnen worden aangepast aan de specifieke vereisten van uw zorginstelling.
Behoud de waarde van de zorginstelling en voorkom vroegtijdige vervanging met professionele glas- en gevelreiniging. Gevels en kozijnen worden aangetast door hardnekkige aanslag ten gevolge van regen, wind en vorst, maar ook de aanwezigheid van algen en mossen. Daarom hoort periodiek reinigen bij duurzaam, preventief onderhoud. Vraag een vrijblijvende inventarisatie aan om samen te bekijken waar jouw preventieve onderhoud nog beter kan.
Bij onze kantinebeheerdiensten staat de gezondheid en tevredenheid van patiënten, personeel en bezoekers centraal. Ons team van ervaren professionals zorgt voor een efficiënte bediening en een gevarieerd, gezond en lekker menu.
Wij werken nauw samen met u om een op maat gemaakt plan te ontwikkelen, en zorgen voor dagelijkse maaltijden en speciale evenementencatering. Dankzij onze hoogwaardige ingrediënten en deskundige begeleiding, garanderen wij een uitstekende eetervaring voor alle betrokkenen in het ziekenhuis.
Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk! Onze mensen, of dit nu de beveiliger, de receptioniste, de gastheer of -vrouw is, zijn zich er van bewust dat zij het visitekaartje zijn van jouw organisatie. Onze mensen zijn representatief, behulpzaam en communicatief vaardig. Als aanspreekpunt van het bedrijf, zorgen zij voor een persoonlijke, professionele en positieve uitstraling. Je bezoek en personeel krijgen een goede indruk van jouw zorginstelling.
De huismeester is absoluut een spilfunctie. Iemand met een scherp oog die ziet wat er nodig is en tegelijkertijd grip houdt op de kosten. De persoon in huis waarop je kunt bouwen, die de zaken oplost nog voor ze de kans krijgen uit te groeien tot een probleem.
De huismeester signaleert en meldt gebreken, coördineert het onderhoud binnen en rondom het pand. Hij of zij zorgt ervoor dat ook de techniek optimaal functioneert. Onze huismeester is de handyman die kleine werkzaamheden zelf verricht en bij meer specialistisch werk of een verbouwing de servicemonteur en aannemer aanstuurt. Bij verhuizing en in gebruik name van nieuwbouw zorgt de huismeester dat alles op rolletjes loopt en het nieuwe pand er spik en span uit ziet.
Onder de verantwoordelijkheden vallen verder toezicht houden op de veiligheid, de naleving van gedragsregels en voorschriften, het weren van onbevoegden en het wijzen op foutparkeren, het oproepen van nooddiensten en het nauw samenwerken met de facilitaire dienst. Een allround functie die naar wens en behoefte kan worden ingevuld
De groene omlijsting van jouw gebouw zet de toon en zorgt nog voor je binnen bent voor de gewenste beleving en uitstraling. Zelfs een rotstuin en het meest minimalistische groen vragen zorg en aandacht.
De hovenier maakt een overzicht van de werkzaamheden, zodat er inzicht is in het periodiek onderhoud. Mesten, snoeien, schoffelen, grasmaaien, verpotten, winterklaar maken, zout strooien en sneeuwvrij houden van entree en paden. De hovenier herkent ziektes, plagen en zorgt dat de tuin er in elk seizoen netjes bij ligt.
Vul het formulier op onze website in en wij zullen binnen 24 uur contact met u opnemen om eventuele aanvullende vragen te stellen.
om jouw object te scannen en maken vrijblijvend een service plan om jouw facilitaire zaken structureel te verbeteren.
die ervoor gaat zorgen dat de alledaagse processen in jouw gebouw zo soepel mogelijk verlopen. Je krijgt realtime inzicht en controle.
Via het RD Klantportaal heb je 24/7 inzicht in de werkzaamheden, planning, kosten en bijzonderheden in en rondom het gebouw. Je eigen RD Dashboard houd je up to date en maakt het eenvoudig te communiceren met je eigen team. Zo zit je kort op de bal
Dashboard: Alle informatie in één scherm en één oogopslag te overzien.
Planning: Overzicht van de preventieve en correctieve werkzaamheden: wie doet wat en wanneer.
Inzicht: Volledige transparantie in alle managementinformatie die je nodig hebt om goed te kunnen sturen. Afspraken, werkzaamheden, uren en meer.
Logboek: Verslag van de verrichte werkzaamheden binnen een object, meldingen, klachten, feedback en service requests.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500.
Na de inventarisatieafspraak kunnen we direct een eerste schatting aan u verstrekken. Als u een gespecificeerde offerte wilt ontvangen, hebben we echter meer tijd nodig. U kunt deze binnen vijf werkdagen van ons verwachten.
Ja, wij bieden een ruime keuze aan vegetarische, gluten- en lactosevrije en halal buffetpakketten in ons assortiment. Als u specifieke dieetwensen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij denken graag met u mee om uw wensen te vervullen.
We geven een jaar lang garantie op de beplanting mits je de planten voldoende zorg hebt gegeven met water en voeding. Mocht er na de klus binnen een paar maanden een tegel inzakken, of een plank kromtrekken, komen we dit uiteraard herstellen.
We streven ernaar om elk object met een vaste schoonmaakmedewerker te bemannen, zodat u altijd een bekend gezicht heeft dat de schoonmaak voor u verricht. Als uw vaste schoonmaak medewerker afwezig is vanwege ziekte of verlof, zal hij of zij vervangen worden door een andere medewerker van ons bedrijf. Mocht dit gebeuren, dan zullen we u hiervan op de hoogte brengen.
Ja, u kunt al onze menu's naar uw wensen aanpassen. Wij bereiden alles dagvers in onze eigen keuken, waardoor we erg flexibel zijn. Als u specifieke wensen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen om dit te bespreken.
Ja, wij doen ook alleen onderhoud van tuinen. Mocht je na de aanleg van je tuin hulp nodig hebben bij eenmalig of periodiek onderhoud van je droomtuin dan kun je ons daar ook voor inschakelen.